Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:04:28+01:00
Polacy w czasie II wojny światowej , pokazali swoją odwagę
pokazali na co ich stać choć dużo z nich zginęło
i tak są bohaterami . chrześcijanami i tak powinno być .
2010-03-09T19:08:00+01:00
Polska wycierpiala wiele atak od Niemiec oraz innych narodow, zbuzono ja oraz zruinowano. Palono miasta a wsrod nich Warszawe lecz Polacy nie poddali sie i odbudowali swe ukochane miasto.