Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:18:23+01:00
Tak jak za pomocą każdego innego edytora. Do tworzenia prostych stron potrzebna jest znajomość języka HTML. Najlepszy (moim zdaniem) kurs w języku polskim możesz znaleźć pod adresem http://webmaster.helion.pl/index.php/kurs-html.
2010-03-09T19:27:11+01:00
Jak nie znasz się na grafice i programowaniu stron (java script,CSS,a o HTML nie wspomnę) To możesz marzyć o stworzeniu ładnie wyglądającej strony internetowej, są w internecie programiki ,które ułatwiają robienie stron,ale one nic za Ciebie nie zrobią.

Pozdrawiam!