Przetłumacz ;
Wybraliśmy imię dla naszego nowego zwierzaka .

-Czy poznałeś mojego brata ?
-Tak, poznałam go dwa dni temu.

-Czy skontakowałeś się z weterynarzem ?
Tak, zadzwoniłem do niego wczoraj wieczorem .


Dam max ;PP

3

Odpowiedzi

  • qdra
  • Rozwiązujący
2010-03-09T19:11:45+01:00
We chose the name for our pet.
Did you meet my brother?
Yes i did, I met him 2 days ago

Did you contact with vet?
Yes i did. I called him yesterday evening.

uwazaj bo kolega nizej kolega korzysta z translatora i jest źle
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:12:07+01:00
Wybraliśmy imię dla naszego nowego zwierzaka . -We chose the name for our new pet.

-Czy poznałeś mojego brata?--Will did you meet my brother? --

-Tak, poznałam go dwa dni temu.-Yes, I met him two days ago .-

-Czy skontakowałeś się z weterynarzem ? -Can be contacted with your veterinarian?

Tak, zadzwoniłem do niego wczoraj wieczorem .-Yes, I called him yesterday evening.
9 4 9
2010-03-09T19:41:09+01:00
1. we chosed the name for our pet
2. - Did you meet my brother?
- Yes, I Did. I met him two days ago
3. - Did you call the vet?
- Yes I did, I called him yesterday's evening
3 3 3