Odpowiedzi

2010-03-09T19:10:39+01:00
1.Część informacyjna(tytuł,autor,rodzaj powieści,czas i miejsce akcji,bohaterowie,problematyka)
2.Część oceniająca:co ciekawego,komu byśmy polecili książkę,film,własna ocena
3.Własny fragment do przeczytania(książka).
7 5 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:11:09+01:00
- w recenzji autor omawia i ocenia jakiś utwór, film itd.
- wypowiedź ma charakter subiektywny - autor prezentuje własne zdanie
- składa się z części informacyjnej i oceniającej
- powinna zawierać: podstawowe informacje dotyczące dzieła, krótkie streszczenie (może), ocenę elementów dzieła
- zakończona podsumowaniem będącym opinią
7 2 7