Przetłumacz na j.polski :

The International Dance and Music Festival takes place in Rexburg, Idaho, in the USA. About 300 folk dancers from around the world come there and perform their dances.They dance in teams - one team from each country. The festival lasts for two weeks and people come from all over the USA to see the dancers perform.

Z góry dzięki. ;)

3

Odpowiedzi

2010-03-09T19:10:23+01:00
Międzynarodowy Festiwal Muzyki i Tańca odbędzie się w Rexburg, Idaho, w Stanach Zjednoczonych. Około 300 tancerzy ludowych z całego świata przybywają tu i wykonują swoje dances.They tańca w zespołach - jedna drużyna z każdego kraju. Festiwal trwa dwa tygodnie, a ludzie przychodzą z całego USA, aby tancerze wykonują.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:11:09+01:00
Międzynarodowy Festiwal Muzyki i Tańca odbędzie się w Rexburg, Idaho, w Stanach Zjednoczonych. Około 300 tancerzy ludowych z całego świata przybywają tu i wykonują swoje tańce.A także tańca w zespołach - jedna drużyna z każdego kraju. Festiwal trwa dwa tygodnie, a ludzie przychodzą z całego USA.
2010-03-09T19:12:54+01:00
Międzynarodowy Festiwal Muzyki i Tańca odbędzie się w Rexburg, Idaho, w Stanach Zjednoczonych. Około 300 tancerzy ludowych z całego świata przybywają tu i wykonują swoje tańce.Oni tańcza w zespołach - jedna drużyna z każdego kraju. Festiwal trwa dwa tygodnie, a ludzie przychodzą z całego USA, aby tancerze wykonują.