Związki frazeologiczne:
Podać rozwiązanie..:

1)Rozłożyć się jak ...
2) Rozsiadać się jak...
3) Wyszedł jak Zabłocki na mydle, mówimy o osobie, która...
4) Zakazany owoc to w przenośni...
5) Paniczny strach oznacza w przenośni...

proszę o rozwiązanie..

2

Odpowiedzi

2010-03-09T19:11:21+01:00
1. _____________________________________
2. Rozsiadać się jak lord - znaczy bardzo wygodnie
3. nie zrobiła dobrego interesu
4. rzecz zakazana
5. mocno się czegoś bać
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:20:34+01:00
1.rozłożyć się jak król - zająć dużo miejsca
2. Rozsiadać się jak książe - usiąść wygodnie
3. _______ - zle na czyms wypajsc.
4. rzecz, która jest zabroniona
5. bać się czegoś i to tak bardzo, az do przesady


mam nadzięję, że się przyda ! ; )