Odpowiedzi

2010-03-09T19:28:04+01:00
Kurczak - chicken
Lody - Ice cream
jajka - eggs
chleb - bread
ser - cheese
marchewka - carrot
mleko -milk
jabłko - apple
pizza - pizza
kielbasa - sausage


1. Mom put the chicken in the fridge.
1.Mama wkłada kurczaka do lodówki.
2.I really like chocolate ice cream.
2.Bardzo lubię lody czekoladowe.
3.The eggs can make scrambled eggs.
3.Z jajka można zrobić jajecznice.
4.bread can make sandwiches.
4.z chleba można zrobić kanapki.
5.Mice like cheese with holes.
5.Myszy lubią ser z dziurami.
6.My sister does not like carrots.
6.Moja siostra nie lubi marchewki .
7.My mother now drinks milk.
7.Moja mama teraz pije mleko.
8.Apples are sweet and sour
8.Jabłka są słodkie i kwaśne
9.Before the moment ordered a pizza.
9.Przed chwila zamówiłam pizze.
10.Fatty sausage
10.kiełbasa jest tłusta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:31:32+01:00
1. sandwich - kanapka
2. chees-ser
3. ketchup - keczup
4. salade - sałatka
5. chicken - kurczak
6. strawberry - truskawki
7. onion - cebula
8. pizza - pizza
9. snacke - przekąski
10. sphagetti - spaghetti
a teraz zdania:

1. I eat sanwich at lunch every day. ( Ja jem codziennie kanakę na lunch)
2. I love toasted cheese ( Uwielbiam tosty zserem)
3. Ketchup made with tomatoes. (Ketchup robiony jest z pomidorów.)
4. I really like the greek salad. (Bardzo lubię sałatki greckie)
5. Baked chicken is delicious (Zapiekany kurczak jest pyszny)
6. Strawberries are my favorite fruits. (Truskawki to moje ulubione owoce)
7. I hate dishes with onions. (Nienawidzę dań z cebulą)
8. Pizza is an Italian Food. (Pizza to Włoska potrawa).
9. I always eat snacks while watching TV. (Zawsze jem przekąski podczas oglądania Tv)
10. Sphagetti is a favorite food of my sister. (Sphagetti to ulubione danie mojej siostry)

Mało punktów al mam nadzieje ze pomogłam. Daj naj!!
2 2 2