Proszę o napisanie jak wymawia się podane słówka;
cottage, field, footpath, gate, hedge, hill, lane, stream, village, wood, advertisement, bus stop, pavement, pedestrian crossing, postbox, road sign, roadworks, rubbish bin, street lamp, traffic lights, buildings, pollution, accidents,

proszę o pomoc:/

3

Odpowiedzi

2010-03-09T19:17:58+01:00
Koticz, fild, futpaf, gejt, hedż, hil,lejn, strim, wilicz, łud, adłertajsment, bas stap, pałment, pidistrain krosing, postbox, rołd sing, rołdłorks. rabisz bin, strit lamp, trafik lait, bildings, poluszyn, asajdiets
1 5 1
2010-03-09T19:18:25+01:00
Cottage - kotydż
field - fild,
footpath - futpat,
gate - gejt,
hedge - hedż,
hill - hill,
lane - lejn,
stream - strim,
village - wilydż,
wood - łuud,
advertisement - adwertisment,
bus stop - bas stap,
pavement - pawiment,
pedestrian crossing - pedestrian krosing,
postbox - postboks,
road sign - road sajgn,
roadworks - roadłorks,
rubbish bin - rabisz bin,
street lamp - strit lamp,
traffic lights - trafik lajts,
buildings - bildings,
pollution - poluszyn,
accidents - aksydynts
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:23:57+01:00
Cottage- kotidż
field- fild
foothpath- futpat- ostatnie "t" to głoska zębowa
gate- gejt
hedge-hedż
hill- tak samo jak sie pisze hill
lane-lejn
stream- strim
village- wilidż
wood- łud
advertisement-edwajtsment
bus stop- bas stop
parement-tak samo jak się pisze parement
pedestrian crossing-pedestrajn krosing
post box- połst boks
rood sign- rod sajng
roodworks- rod łorks
rubbish bim- rabisz bin
street lamp- strit lamp
traffic lights- trafik lajts
builgings- bildinks
polution- poluszyn
accident- aksident