Za pierwszą godzinę wypożyczenia roweru należy zapłacić n zł , a za każdą następną rozpoczętą godzinę m zł. Ile trzeba zapłacić za wypożyczenie roweru na 2 godziny , a ile na 6 godzin? Ile trzeba zapłacić za wypozyczenie roweru na 3,5 godziny ?

3

Odpowiedzi

  • qdra
  • Rozwiązujący
2010-03-09T19:14:11+01:00
2 h: n+m
6h: n + 5m
3,5h : n+3m ( bo za kazda rozpoczeta godzine sie płaci wiec nie 2,5 )
2010-03-09T19:14:58+01:00
N + m = 2 godziny
n + 5m =6 godzin
n + 2,5m = 3,5 godziny:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:15:07+01:00
Na 2 godziny = n+m
na 6 godz = n+5m
na 3,5 godz = n+2,5m
1 5 1