Odpowiedzi

2009-10-22T20:21:08+02:00
Kiedy przejeżdzam przez droge to widzę piekna kapliczke w której swiatł nigdy nie gasnie jst tam maryja i jezus ktorz przy nas zawsze sa i czuwaja
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T20:39:09+02:00
Gdzy przechodzisz obok, zerkasz lecz nic nie robisz..
Idziesz dalej nie patrząc na nią..
A potem w domu, przychodzisz i sie modlisz,
o przydrożnej kapliczce zapominając..
Dlaczego to robisz, jeżeli jesteś wierzący ?
Przecież Jezus na krzyżu, wisi tam.. umierający..
A Ty przechodzisz obojętnie..
To na prawdę nie wygląda zbyt pięknie..
A teraz pomyśl sobie, że on tam umiera za Twoje grzechy ..
Robi to, bo jest milosierny.. i kazdemu człowiekowi do końca wierny.. :)


moze to nie jest zbyt piękne, ale jest :)

2 5 2