Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:21:29+01:00
(a-1) + (2a) + (1/2a+3) + (2a+1)=a-1+2a+1/2a+3+2a+1=5i 1/2a +3
8 2 8
2010-03-09T19:22:36+01:00
(a-1) + (2a) + (1/2a+3) + (2a+1) = a-1 +2a + 1/2a +3 + 2a +1 = 5,5a + 3

Dodawanie. 3 wychodzi dlatego, że jest -1 więc 3+1-1 = 3 ;D

Mam nadzieję, że pomogłam
5 4 5
2010-03-09T19:24:07+01:00
A-1+2a+1/2a+3+2a+1=5 i 1/2 a+3
jedynki redukuja sie do zera
3 3 3