Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:24:35+01:00
30m x 60m = 3000cm x 6000cm
3000:150 = 20
6000:150= 40
bedzie miała wymiary 20cm x 40 cm
1 5 1
2010-03-09T19:25:02+01:00
Jakie wymiary będzie miala na planie wykonanym w skali 1:150 działka o wymiarach 30 m na 60 m
30m=3000cm
3000/150=20cm
60m=6000cm
6000/150=40cm

jeśli zmieniasz na wymiary rzeczywistę mnożysz przez skalę, a jak na mapę to dzielisz przez skalę