Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T20:45:59+02:00
1. 2 Na + 2 H₂O → 2 NaOH + H₂
2. N₂O₅+ H₂O → 2HNO₃
3. CO₂+ H₂O → H₂CO₃
NIE JESTEM PEWNA CZY O TO CI CHODZIŁO JAK TAK TO CIESZE SIE ŻE MOGŁAM POMÓC :)
PS. W PRZYKŁADZIE DRUGIM PRZY TLENIE PO LEWEJ STRONIE W INDEKSIE DOLNYM JEST 5
3 5 3
2009-10-22T21:29:57+02:00
Kilka przykładów:

6O2 + 6H2O --> C6H12O6 + 6O2
CO2 + H2O --> H2CO3
CaCO3 + CO2 + H2O --> Ca(HCO3)2
N2O5 + H2O --> 2HNO3
2K + 2H2O --> 2KOH + H2

;))
1 5 1