Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:34:01+01:00
Mieszkańcy Egiptu to Arabowie.;))
1 5 1
2010-03-09T19:34:36+01:00
Mam nadzieję, że chodzi o to :
Jest to rasa biała.
Jej przedstawiciele mają jasną skórę, często jasne włosy, długi nos. Zaliczamy do nich Europejczyków, Indusów, Arabów i Żydów.

A to jakby coś drugi wariant.

Zarabizowani potomkowie staroż. Egipcjan stanowią 99% ogółu ludności, w tym Koptowie ok. 7%; południową część zamieszkują Nubijczycy (zaliczani do rasy czarnej), a oazy na Pustyni Libijskiej — ludność berberska; ok. 200 tys. Europejczyków (gł. Grecy), Ormianie; mniejszości berberska i nubijska posługują się własnymi językami, zaliczanymi do grupy języków chamito-semickich. Islam (odłam sunnicki) wyznaje ok. 90% ludności; najliczniejszą grupą chrześcijan są Koptowie. Prawie cała ludność (98%) jest skupiona w dolinie i delcie Nilu (do 2500 osób na km2) oraz w strefie Kanału Sueskiego i w oazach.
3 5 3
2010-03-09T20:05:09+01:00
Są to Arabowie - rasa biała
1 5 1