Odpowiedzi

2010-03-09T19:26:24+01:00
Ptaki uczestniczą w procesie zapylania roślin, więc bez nich rośliny musiałyby przekształcić swój system rozmnażania.
Nikt nie znałby śpiewu ptaków - świat byłby na pewno gorszy przez to (dużo by na tym stracił).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:26:59+01:00
Świat ez ptaków był by smutny,ponieważ rano nie było by słychać ćwierkania ptaków.nie miał by kto rozpylać kwiaty, wtedy nie było by kwiatów
2 3 2
2010-03-09T19:28:07+01:00
Nie było by, na niebie ptaków.. Nie było by.. Dzieci, które za nimi biegają.. Koty, które nie polowałyby na myszy..
Chodniki i okna były by czystsze ;), nie było by również , ptaków, które z rana by ćwierkały ;)