Odpowiedzi

2010-03-09T19:30:46+01:00
12mm³= 0,000012dm³
25m³= 25000000 cm³
55 dm³= 0,055 m³
8dm³= 8000 cm³
2,5 cm³= 0,0025 dm³

zad 2.
Jaką masę ma bryła lodu o objętości 2dm³?

1dm³=1l
2dm³=2l≈ 2 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:33:53+01:00
12mm³= 0,000012dm³
25m³= 25000000 cm³
55 dm³= 0,055 m³
8dm³= 8000 cm³
2,5 cm³= 0,0025 dm³
Zadanie 2
V= 2dm³=2000cm³
e=0,9 g/cm³
e=m/v
m=v razy e
m= 2000 razy 0,9
m=1800g=1,8kg