Odpowiedzi

2010-03-09T19:36:30+01:00
H=1,2dm + 1,5 dm = 2,7dm
O=1,2*1,5*2,7=4,86[dm3]
P= 2*(1,2*1.5) + 2*(2,7*1,2)+ 2*(2,7*1,5)= 3,6+6,48+8,1=18,18[dm2]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:36:41+01:00
Krawędź 0,15 m = 15 cm
krawędź 1,2 dm= 12 cm
wysokość 15cm + 12cm = 27cm
pole podstawy 15cm * 12 cm = 180cm2
pole boczne (15 cm * 27cm + 12 cm * 27cm)*2= 729*2=1458
objętość 180 cm kwadratowych * 27 cm =4860(cm3 czyli 4,86 dm3)
pole wynosi 1458 (cm2) + 180cm2 *2 = 1458 cm2 + 360 cm2 =1818 cm2


*- to jest razy jakby co