Odpowiedzi

2010-03-09T19:31:35+01:00
Ludzie i zwierzęta potrzebują tlenu do oddychania bez niego nie mieli by możliwości do życia.
5 3 5
2010-03-09T19:33:17+01:00
Bez tlenu nie było by życia na ziemi, dlatego że jest to najważniejszy pierwiastek , potrzebny wszystkim organizmom do oddychania.
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:34:00+01:00
Tlen jest potrzebny do oddychania ludziom tak jak i zwierzetom ludzie umarli by bez tlenu poniewaz nie dostawal by sie do obiegu krwi i krew byla by nie dotleniona. nawet ryby w wodzie maja tlen ktory jest im potrzebny do zycia tlenu nie mozna zastapic niczym innym
7 3 7