Odpowiedzi

2010-03-09T19:34:30+01:00
Prawo Kirchhoffa odnosi się do sytuacji gdy prąd płynący w jakimś układzie ulega rozgałęzieniu, czyli gdy przewody z prądem łączą się w jakimś punkcie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:35:25+01:00
Prawo kirchoffA polega na tym że prąd płynie o danym natęzeniu załóżmy I , a na swej drodze spotyka węzeł który następnie rozdwaja lub (potrAJA itd.) ten przewód i suma natęzeń I₁, I₂(I₃)itd. jest równa temu I które wpływało do węzła. Czyli I=I₁+I₂+...+...itd.
Rozumiesz?