Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:35:53+01:00
Przyjaciel to ktoś komu możemy zaufać,komu mozemy powiezcy wszystkie nasze problemy,wyplakac sie w ramie. nie mozemy wymarzyc idealnego przyjaciela,bo wtedy nie byl by taki prawdziwy.
Zastanawiając sie jaki powinien być nasz przyjaciel to mysle ze powinien być przedewszytkim szczery w stosunki do mnie. chcialabym zeby zawsze mial swoje zdanie pomimo tego ze ja mam inne.
Druga wazna cecha przyjaciela jest cierpliwosc bez niej trudno byloby sie nam przyjaznic...jest waznym elementem.
Przyjaciel powinien pokazc mi co robie zle,a co dobrze...
Przyjaciel poprostu powinien byc osobą jedna z najwazniejszych w zuciu kazdego czlowieka.


Przyjazn uczyni nas kims szczesliwym. Prawdziwym przyjacielem mozemy nazwac kogos kto ma ramie przemokniete naszymi lzami.
14 4 14
2010-03-09T19:38:19+01:00
Mój wymarzony przyjaciel powinien być skromny i miły. Nie może mnie okłamywać ani ranić. Powinien się interesować muzyką i przyrodą. Marzę o przyjaźni do końca życia. Nie interesują mnie krótkotrwałe związki więc musi być prawdomówny i szczery. Nie może być zarozumiały i nie powinien dokuczać innym.
10 4 10
2010-03-09T19:38:39+01:00
Moją najlepszą przyjaciółka jest Kamila Kuboń.Ma 13 lat i chodzi do 1 klasy Gimnazjum.Ma młodsze rodzeństwo 1 siostre i 2 braci.
Kamila jest wysoką,niebieskooką blondynką o szczupłej sylwetce.Chodzi ubrana w luźne rzeczy np:dresy.Nie lubi sie uczyc.Jest bardzo miłą osobą o optymistycznym charakterze.Czasem często i bez powodu sie denerwuje.Nie poddaje sie mimo kliku trudnosci.Jest lubianą nastolatka.Mogę powierzyc jej swoje sekrety gdyż wiem że nikomu ich nie powie.Kocham ja jak własną siostre.
Mysle,ze Kamila jest najlepszą przyjaciółka pod slońcem i nie powinna sie zmieniać pomimo kliku wad.




10 3 10