Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:38:10+01:00
Zdawać sobie sprawe z poważnośći tego problemu,
nie lekceważenie problemu,
widzieć jaki ten problem jest trudny i poważny
DASZ NAJ???????????????:):):):)
3 3 3
2010-03-09T19:38:20+01:00
Czyli dostrzegać w czym tkwi problem, co to spowodowało
1 5 1
2010-03-09T19:39:17+01:00
Rozumieć powagę problemu; wiedzieć, czy problem jest poważny; nie lekceważyć problemu
1 5 1