Kupiłeś przez internet towar z którego jesteś nie zadowolony.Napisz list do firmy która Ci go sprzedała .Poinformuj co i kiedy kupiłeś .Poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-mail .podaj dwie wady kupionego towaru .Powiedz jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraż nadzieję na szybką reakcję.. Proszę pomóżcie napisać po angielsku bo mam pracę na jutro zadaną min 120 słów maks 150 . z góry uprzejmie dziękuję

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:13:28+01:00
Kupiłeś przez internet towar z którego jesteś nie zadowolony.Napisz list do firmy która Ci go sprzedała .Poinformuj co i kiedy kupiłeś .Poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-mail .podaj dwie wady kupionego towaru .Powiedz jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraż nadzieję na szybką reakcję.. Proszę pomóżcie napisać po angielsku bo mam pracę na jutro zadaną min 120 słów maks 150 . z góry uprzejmie dziękuję

Mr Alan Sanders
15 Park Road
TA5 1AB


Dear Mr Alan
I am writing to you this notice because I'm very unhappy with your product.
13th of february 2010 I bought on allegro from you a English translator.
It should be next day delivery. After one week I wrote an e-mail to you that i didn't recive my translator. There wasn't any response. I have recived your product just now. You decribed your product like a new one but mine has been oppened before, secondly one button in there is missing which turns the power on and off, next things the lcd screen is scrached. In my opinion that translator is not new it must be used for a while. Sorry to say but i don't want any transaction with you any more. I'm sending you back your product, so i expect my money back as soon as possible. Please don't ignore this letter.
If i don't recive my money within two weeks time I will report to allegro administration which will give you bad feedback.




Yours sincerely
Krzysiek
3 3 3