Prosze powiedźcie mi co to za skróty ..
kPa -
hPa -

Ja myślę że to jest hektopaskale i kilo paskale ale nie jestem pewna
i chciała bym jeszcze wiedzieć ile w kilo paskalach mieści się hektopaskali...
Podstawowe rzeczy z Fizyki..ale nie umiem..;p
Z góry dzięki :)

2

Odpowiedzi

2010-03-09T19:41:52+01:00
HPa to hektopaskal
kPa to kilopaskal

jeden kPa mieści 10 hPa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:43:12+01:00
KPa-->kilopaskal
hPa-->hektopaskal

hPa=100Pa
kPa=1000Pa
1kPa=1000Pa=10hPa
;)
4 4 4