Odpowiedzi

2010-03-09T19:42:39+01:00
W przyszłośći chciałabym zostać nauczycielką języka polskiego gdyż uważam to za bardzo interesujący zawód.Mozna poznać charaktery młodych osób oraz przekazywąć swoja wiedze innym co dałoby mi satysfakcje ze coś dobrze robie cos pozytecznego.
50 4 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:10:25+01:00
Interesuję się architekturą i prawem więc na pewno będę robić coś w tym kierunku. Myślę że na początku mojej kariery zawodowej mogę być architektką, a później zrobię coś w kierunku prawniczym . Uwielbiam pomagać ludziom a obie te prace okazują to. Architektura jest bardzo szerokim tematem , mogę badać wykopaliska, i wiele wiele więcej więc jest to ciekawsza praca niż prawnik . Prawnicy są często bardzo zajęci pracą , a ja chciałabym w przyszłości założyć rodzinę więc nie byłoby to na rękę . Architektura jest kolorowa i ciekawa, a jednak prawnicy też nie mają nudno. Jest wiele spraw o morderstwa itp . w których to ja mogłabym pomóc więc muszę jeszcze porozmyślać o moim dalszym zawodzie . Oby dwa są bardzo ciekawe i oboma się interesuję . Myślę że z wiekiem moje poglądy jeszcze zmienią się więc mam czas na rozmyślanie co chcę robić w przyszłości ,
37 2 37
Architekt, a archeolog to są dwie różne osoby xD