Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:43:29+01:00
Na lądzie
pszenica
mysz
kot
bakterie
w wodzie
glony
glonojad
szczupak
rekin
6 4 6
2010-03-09T19:49:20+01:00
Lądowe: liście ziemniaków- stonka ziemniaczana- mysz-jastrząb
wodne: glony- małża-dorsz-żarłacz
4 3 4
2010-03-09T19:50:02+01:00
liśc kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk ---
okrzemki--- malze --- Jakas rybka;D Karas dorsz czy cus;D----Rybki rybozerne np rekin:)

sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

poziomka-ślimak-Żaba -Bocian- Wilk- bakterie :D
4 2 4