Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:43:20+01:00
Dobra zabawa jest potrzebna ponieważ;
człowiek moze wtedy się całkowicie odprężyć
moze zapomnieć o problemach
zyskac większy kontak ze znajomymi
poznac nowych ludzi
2010-03-09T19:45:43+01:00
1. Motywuje do życia
2. Sprawia, że czujemy się szczęśliwi
3. Jest przyjemnym odejściem od codziennej rutyny
4. Pomaga nam w samokrzstałceniu się
5. Poprzez pozytywne nastawienie, mamy chęć pomocy innym