Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:45:27+01:00
Sprowadź do najprostszej postaci i oblicz wartości liczbowe:
a(2ab+b)-b(a-2ab+a kwadrat) dla a=0,1 b= -10
a(2ab+b)-b(a-2ab+a²)= 2a²b+ab-ba+2ab²-ba²=a²b+2ab²=
0,1²(-10)+2(0,1)(-10)²=0,01(-10)+0,2*100=-0,1+20=19,9
2010-03-09T19:59:05+01:00
A(2ab+b)-b(a-2ab+a kwadrat) dla a=0,1 b= -10
0,1*(2*0,1*(-10))-(-10)*(0,1-2*0,1*(-10))=
0,1(-2)+1=
-1+1=0