Odpowiedzi

2010-03-09T19:45:31+01:00
Sądze ze dlatego bo wiem np. ze ta osoba z kims zerwala przyjazn, ze nie jest dla mnie naj.wazniejsza ani ja dla niej , i ze napewno znajde sobie inna przyjaciolke bo ona nie jest jedyna.
3 2 3
2010-03-09T19:46:31+01:00
Ponieważ ludzie teraz są nie tacy jak kiedyś to znaczy są nie grzeczni
bo się wstydzę
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:50:18+01:00
Może być mi trudno zaprzyjaźnić się z kimś kogo znam z kilku powodów. Po pierwsze niezbyt łatwo jest zacząć rozmowę, z powodu wstydu. Poza tym ciężko może być znaleźć nam jakieś wspólne zainteresowania. Jeszcze jednym powodem może być trudność ze znalezieniem czasu na spotykanie się z takim człowiekiem.
7 3 7