Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:46:35+01:00
*Teatr im. J. Słowackiego
*Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej
*Teatr "Kto"
*"Łaźnia Nowa" Teatr‎
*Teatr Ludowy‎
*Bagatela Teatr im. T. Boya-Żeleńskiego
*"Groteska" Teatr Lalki Maski i Aktora‎
*"Opera Krakowska" Scena Operetkowa
*"Mumerus" Teatr
1 5 1
2010-03-09T19:46:38+01:00
STARY TEATR IM. HELENY MODRZEJEWSKIEJ

TEATR IM. J. SŁOWACKIEGO

TEATR BAGATELA IM. T. BOYA-ŻELEŃSKIEGO

TEATR LUDOWY

tEATR GROTESKA

PWST

TEATR ZALEŻNY

TEATR SCENA EL-JOT

KRAKOWSKI TEATR SCENA STU

1 5 1