Odpowiedzi

2009-10-22T20:42:24+02:00
Skrzypce
gitara
fortepian
dudy
flet poprzeczny
flet zwykły
saksofon
wiolonczela
altówka
wiolonczela
kontrabas
skrzypce elektryczne
kontrabas elektryczny
bałałajka
bandżola
banjo
cytra
gitara
gitara basowa
harfa
kitara
klawesyn
koto
lira
lutnia
mandolina
shamisen
tar
cymbałki
pianola
pianino
cymbały węgierskie
flet piccolo
flet prosty
obój
rożek angielski
klarnet
klarnet basowy
fagot
kontrafagot
saksofon
sarusofon
trąbka
trąbka sygnałowa
róg (inna nazwa to waltornia)
puzon
tuba
sakshorn
kornet
suzafon
helikon
organy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T20:43:25+02:00
Flet piccolo
flet poprzeczny
flet prosty
obój
rożek angielski
klarnet
klarnet basowy
fagot
kontrafagot
saksofon
sarusofon
trąbka
trąbka sygnałowa
róg (inna nazwa to waltornia)
puzon
tuba
sakshorn
kornet
suzafon
helikon
skrzypce
altówka
wiolonczela
kontrabas
Rebec
Lira da braccio
skrzypki renesansowe
viola da gamba
Viola d'amore
skrzypce barokowe
gęśle
basetla
fortepin
pianino
kastaniety
akordeon
skrzypce elektryczne
kontrabas elektryczny
tom-tomy
wielki bęben
wibrafon
organy
ksylofon
bałałajka
czynele