Odpowiedzi

2010-03-09T19:48:13+01:00
Strunowym bo posiada struny, klawiszowym bo posiada klawisze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:49:03+01:00
Ponieważ w fortepianie struny rozpięte na stalowej ramie uderzane są młoteczkami. Młoteczki wprawiamy w ruch naciskając klawisze.
2010-03-09T19:58:56+01:00
Fortepian jest instrumentem strunowym i klawiszowym ponieważ gdy gramy naciskajac klawisze zostaja poruszone struny ktore wydaja dzwiek :D