Odpowiedzi

2010-03-09T19:51:16+01:00
A) 5(a+2)
b) 12(x-2)
c) 6(x-1)
d) 3(x:5-2y:5)
e) 6(3x-2y)
f) 12(3t+3,5w)
g) ½(a-b)
h) 5(3x²-4x)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:53:41+01:00
1)Zamień sumę na iloczyn:
a)5a+10
b)12x-24
c)6x-6
d)3x÷5 - 6y÷5
e)18x-12y
f)36t+42w
g)½a - ½b
h)15x² - 20x

a)5(a+2)
b)12(x-2)
c)6(x-1)
d) 3(x:5-2y:5)
e)6(3x-2y)
f)6(6t+7w)
g)0.5(a-b)
h)5x(3x-4)
1 5 1
2010-03-09T19:53:59+01:00
A)5(a+2)
b)12(x-2)
c)6(x-1)
d)3(x/5-2y/5)
e)6(3x-2y)
f)12(3t+4w)
g)1/2(a-b)
h)5(3x²-4x)
1 5 1