Wyobraź sobie, że wylosowałeś 6 w lotto możesz podjąć całą sumę jeżeli zainwestujesz w zakład produkcyjny. Jakiego typu będzie to zakład i jakie czynniki weźmiesz pod uwagę przy lokalizacji zakładu. Proszę o rozwiązanie tego zadania z góry dziękuje ^^:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:54:44+01:00
Zakład w jaki zainwestowała bym całą sumę to był by zakład produkujący trudno dostepne leki na różnego rodzaju nowotwory i inne ciężkie i rzadkie choroby.cały zakład mieściłby się zdala od miasta,najlepiej na uboczu
1 5 1
2010-03-09T19:55:59+01:00
Myślę , że najlepszym zakładem był by zakład który produkował by
naturalne nawozy bez dodatków nie pochodzących od roślin .
Kierował bym się lokalizacją gdzieś an obrzeżach miasta blisko jakichkolwiek wsi ponieważ rolnicy lub sadownicy migli by przywozić swoje niepotrzebne komposty czy odpady pochodzenia organicznego .

licze na naj
1 4 1
2010-03-09T20:09:36+01:00
Myślę, że byłby to zakład produkujący to czego brakuje na świecie, wybudowałabym go tam gdzie jest bieda. Czyli między innymi żywność, ubrania, buty i inne rzeczy dla potrzebujących :)
1 4 1