Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T20:00:06+01:00
Temperatura: termometr
Ciśnienie: Barometr
Siła Wiatru: wiatromierz (anemometr)
Kierunek wiatru: Wiatrowskaz
Opady: Deszczomierz

3 3 3
2010-03-09T20:02:04+01:00
Termometr-mierzenie temperatury
barometr metalowy (tzw.aneroid)-mierzenie ciśnienia atmosferycznego
Higrometr włosowy lub Psychrometr -mierzenie wilgotności powietrza
wiatromierze-służą do pomiaru prędkości kierunku wiatru itp
stacja meteorologiczna - do obserwacji pogody
deszcz -deszczomierz
2 4 2