Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:57:17+01:00
Wybrano na króla Stanisława Augusta Poniatowskiego ponieważ caryca Katarzyna II wraz ze swoim licznym wojskiem wpadła na głosowanie i przestraszona szlachta nie miała innego wyboru.

Mam nadzieje ze pomogłam ;)
1 5 1
2010-03-09T20:00:21+01:00
W tamtych czasac polska byla zalezna od rosji i caryca Katarzyna wybrala na króla Stanislawa Augusta Poniatowskiego poniewaz byl z nia w bliskich kontaktach ze tak powiem i myslala ona ze on doprowadzi polske do upadku. lecz tak sie nie stalo
1 3 1