Odpowiedzi

2010-03-09T20:01:43+01:00
7-20%
x-100%

x=700/20=35

Wszystkich kart czarnych musi być więcej od 35. Mając w tali 3 karty czarne musimy dołożyć więcej niż 32 czarne karty.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:03:02+01:00

l. czerwonych......|siedem|.....|.....siedem........|..........|.....siedem.....|
l. czarnych.........|siedem|.....|siedem +trzy i pół|..........|siedem + cztery|
szanse..............|50%....|.....|.......25%.........|..........|........20%.....|

7+4=11
11-3=8

odp. trzeba dołożyć 8 kart czarnych


Sorka, że tak pstrokato, ale jest to i tak najlepszy sposób na zrobienie mini-tabelki