Spedziles weekend na wsi, w pon opowiadasz o tym kolezance, opowiedz mu:
-o interesujacym zdarzeniu ktore mialo miejsce
-jak do tego doszlo
-jak sie zwiazku z tym czulas
min 6 zdan, prosze o zdania po polsku a nastepnie przetlumaczone na angielski.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:07:27+01:00
I was on the country last weekend. It was great time for me. You don't belive! When I was feeding a cow she started bearing a small cow. I didn't know what to do. I run to my granfather and he phoned to vet. Mrs. Robson came in a few minutes and delivered small cow. I could have seen it. It was incredible feeling for me. I was feeling very excited.


Ostatni weekend spedzilem na wsi. to byl swietny czas dla mnie. nie uwierzysz co sie stalo. kiedy karmilam krowa ona zaczela rodzic cielaka. nie wiedzialem co zrobic wiec pobieglam do dziadka ktory zadzwonil do weterynarza. pani robson przyjechala w kilka minut i odebrala porod. to dla mnie niiwiarygodne przeczycie. czulam sie bardzo podekscytowana
2010-03-09T20:18:31+01:00
Bylem w ten weekend na wsi u mojej babci. bardzo mi sie tam podobało. najfajniejszym wydarzeniem była mala impreska u kolezanki którą tam poznalem. poznaliśm sie pewnego dnia nad jeziorem, gdzie kąpie się zawsze troche ludzi. potem ona zaprosiła mnie do siebie, bo robi przyjecie dla znajomych. przyszedlem do niej o 6 po południu. było bardzo fajnie, dala nam dobre jedzenie, cos do picia, troche potyanczylismy, a kiedy wychodzilem dala mi buziaka na pożegnanie ;)

I spent this weekend on country with my grandmother. i like it so much. the best event was small party. my friend, who I met there organized it. WE met one day on the lake, where much people often take a bath. later she invited me to her, because she was doing party for friends. i go to her at 6 pm. there was really nice , she gave us good food, something to drink, we danced some, and when i was going out she kissed me for good bye ;)
1 5 1