Odpowiedzi

2010-03-09T19:58:40+01:00
A) 2x+5 = 2*3 + 5 = 11 Najpierw mnożenie, potem dodawanie ,
b)2(x+5) = 2*(3+5) = 2*8 = 16 Najpierw nawias.
c)x(2+5) = 3* (2+5) = 3*7 = 21 Najpierw nawias.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T19:58:53+01:00
A) 2*3+5=11 (najpierw mnożenie, później dodawanie)
b) 2(3+5)= 2*8=16 (działanie w nawiasie, potem mnożenie)
c) 3(2+5)= 3*7=21 (działanie w nawiasie, potem mnożenie)
8 5 8
2010-03-09T19:59:41+01:00
A) 2 x 3 + 5 = 6+5 = 11
b)2 x (3+5)= 2 x 8 = 16
c)3 x 7 = 21