Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:00:22+01:00
Sharp - japoński wytwórca elektroniki użytkowej.
Nikon - to japoński producent sprzętu fotograficznego i optycznego
Olympus - to japońska firma produkująca aparaty fotograficzne i urządzenia przemysłowe
Toshiba Corporation - japońska firma wysokich technologii elektrycznych i elektronicznych
18 4 18
  • mag7
  • Rozwiązujący
2010-03-09T20:01:48+01:00
Sony- tv, psp, ps3
Toyota- samochody np. corolla
Suzki- samochody np. swift
Mitsubishi- samochody np. lancer
4 4 4
2010-03-09T20:02:39+01:00
Suzuki- samochody, motocykle
NGK Insulators- wkłady do katalizatorów
Olympus- aparaty fotograficzne oraz urządzenia przemysłowe
Hoshino Gakki- instrumenty muzyczne
5 4 5