Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:02:11+01:00
Może być taki ;
piątki
1- ride
2- 5 razy werbel
3- hi-hat
albo triole
1- floor-tom
2- 2 razy werbel
3- tom-tom
znam ie na perkusji ;)
1 5 1
2010-03-09T20:02:18+01:00
Http://www.4shared.com/network/search.jsp?searchmode=2&searchName=enciclopedia+dei+ritmi

Ponad 200 rytmów do cwiczenia ^^
2010-03-09T20:27:27+01:00
Ćwierćnuta,4 szesnastki,triola 2 ósemki :D