Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:04:00+01:00
NA REKOLEKCJE CHODZIĆ TRZEBA
BY BYĆ BLIŻEJ NIEBA!!

albo

NA REKOLEKCJE CHODZIĆ TRZEBA
BY PÓJŚĆ DO NIEBA !!
2010-03-09T20:06:00+01:00
Podam Ci Świetny link z demotywatorów , gdzie znajduje się reklama rekolekcji:):):):)

http://demotywatory.pl/1165362/Mlodziez
2010-03-09T20:07:03+01:00
A wiec
napisz tak zachecam na chodzenie rekolekcji poniewaz mozna sie posmiac posluchac jak ksiadz opowiada i oczywiscie napisz ze jest wolne od szkoły napisz tak bedzie super