Maciek i Michał zmierzyli i zapisali temperatury powietrza z godzin: 7.00,13.00 i 19.00 pomoż im i oblicz jaka była średnia dobowa temperatura powietrza

7.00: 11*,5*
13.00: 25*,10*
19.00: 12*,6*
Każdą godzine w ,której ma wyjśc temperatura oblicz osobno

*-stopni

2

Odpowiedzi

  • mag7
  • Rozwiązujący
2010-03-09T20:04:14+01:00
7.00- 8°
13.00- 17.5°
19.00- 9°
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:07:26+01:00
7:00 - 8*
13:00 - 17,5*
19:00 - 9*

Nie jestem pewien czy dobrze myślę:
11*+5*+25*+10*+12*+6*=11.5*

Ale nie jestem pewien