Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:14:55+01:00
Chrześcijaństwo Islam
Twórca religii: Bóg Mahomet
Określenie Boga: Bóg, Jezus Chrystus Allah
Spięte księgi: Pismo święte Koran
Nazwa świątyni: Kościół, Kaplica Meczet
Święte miejsca: Watykan, Jerozolima Mekka, Medyna,
Symbole religii: Krzyż, Medalik pół Księżyc, szahada

^forma tabeli
3 3 3
2010-03-09T20:18:19+01:00
Podobieństwa wiara w jednego Boga, świeta księga
różnice wiara w innego boga inne zwyczaje
3 3 3