Odpowiedzi

2010-03-09T20:08:24+01:00
Milosierny boze dziekujemy za wszystko co dla nas uczyniles i za to ze nas zawsze wspierasz amen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:09:32+01:00
Dziękuję Ci Boże, za wszystko co mi dałeś.
W szczególności dziękuję Ci za kochającą rodzinę,
możliwość spełniania marzeń,
możliwość nauki i edukacji,
oraz za cały dobrobyt mi dany.

Dziękuję za to, że mam co jeść i że jestem wśród ludzi, którzy mnie kochają.

Jednym słowem,
dziękuję za wszystko! ;-*