Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:11:42+01:00
Dane sa cyfry 0,1,2,4,5,7,8 zapisz nimi pięć liczb czterocyfrowych podzielonych przez 3 i cztery liczby pieciocyfrowe podzielne przez 9

CZTEROCYFROWE PODZIELNE PRZEZ 3:
4512
5412
1245
1542
4125

PIĘCIOCYFROWE PODZIELNE PRZEZ 9:

78021
80217
12087
71280
41 4 41
2010-03-09T20:15:00+01:00
Przez 3
2001, 5550, 7701, 8421, 4221

przez 9
10800, 20700, 44442, 70020
16 3 16
2010-03-09T20:17:03+01:00
1245
1587
4857
8751
4782


50742
70578
18045
81045
54081
9 4 9