Odpowiedzi

2010-03-09T20:15:09+01:00
1 : 10 000 000
1cm - 100 km ( 1 cm na mapie odpowiada 100 km w rzeczywistości)
1140 : 100 11,4 cm - odległośc na mapie

1 : 6 000 000
1cm - 60 km
1140 : 60 = 19 cm

1 : 200 000
1cm - 2 km
1140 : 2 = 570 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:17:01+01:00
W skali 1:10 000 000
1140 km = 1140 000m = 1140 000 00 cm
114 000 000 / 10 000 000 = 11,4 cm
w skali 1:6000 000
114 000 000 / 6 000 000 = 190 cm
w skali 1:200 000
114 000 000 / 200 000 = 5700 cm