Zad.7 str. 53 Krzyżówka -> Rozwiaz logogryf a nastepnie wykonaj polecenie.

1.Pierwiastek chemiczny (symbol Fe) budujący jądro wewnętrzne Ziemi.
2. Rodzaj fal umożliwiający badanie budowy wnętrza Ziemi.
3.Obejmuje skorupę ziemską i górna warstwe plaszcza zewnetrznego Ziemi.
4.Jedna z metod badania wnetrza Ziemi.
5. Inna nazwa prądów cieplnych wystepujących w płaszczu Ziemi.
6.Najcieńsza zewnetrzna warstwa naszej planety.
7.Najgrubsza sposród warstw budujących Ziemię.
8.Jedna ze skał osadowych pochodzenia ogranicznego.
9.Przypuszczalny stan skupienia skał budujachych jądro zewnetrzne Ziemi.
10. Serce Ziemi.
11. Podstawowy składnik skał.

sorr to powinno byc jako geografia ; DD

2
3. litosfera 4. wiercenie geologiczne

Odpowiedzi

2010-03-09T20:14:45+01:00
1 żelazo
2 sejsmiczne
3 atmosfera
4 wiercenia
5
6 skorupa
7 płaszcz wewnętrzny
9 ciecz
10 jądro
11


19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:14:50+01:00
1. żelazo
2.sejsmiczne
3.nie wiem:(
4.nie wiem:(
5.konwekcyjne
6.litosfera
7.płaszcz ziemski
8.wapień
9.ciekły
10.jądro
11.minerały
23 2 23
3. litosfera 4. wiercenie geologiczne