Napisz list do koleżanki. Przekonaj ją , że warto i powinno się przeczytać lekturę pod tytułem Robinson Cruzoe. PROSZE ZRÓBCIE TO TYLKO NIE KOPIOWAĆ Z INTERNETU I CHOCIAŻ NA 1 STRONE W ZESZYCIE ALBO TROCHE MNIEJ ALE NIE ZA KRÓTKIE>. NA DZISIAJ PROSZĘĘ::::::::::::::!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:14:29+01:00
Cześć Aniu !
Właśnie skończyliśmy omawiać w szkole kultową lekturę pt. "Robinson Cruzoe". Bardzo spodobała mi się ta książka. Opowiada o jego fascynujących przygodach. Jest to książka zarówno dla młodzieży, jak i dorosłych. Zachęcam Cię do przeczytania tej książki ! Jeżeli będziesz chciała, możemy się spotkać i porozmawiać o jego przygodach.
Pozdrawiam
.........................
3 5 3
2010-03-09T20:56:30+01:00
Czesc (ola???)
piszę do ciebie ten list bo chciałam ci zaproponować pewną książkę do przeczytania. nosi ona tytuł ''przygody robinsona cruzoe''. Jest naprawdę swietna. opowiada o przygodach i tułaczce pewnego mężczyzny. wieśż jak ona dużo lat spędził na pewnej wyspie i jakie miała wspaniałe przygody? niestety nie mogę odpowiedzieć ci an to pytanie bo chcę abys sama sie dowiedziała czytając tę lekturę.
pozdrawiam.
2 1 2