Odpowiedzi

2010-03-09T20:10:44+01:00
-Szlachetność
-Uczciwość
-Honor ponad wszystko
-Służyć najlepiej jak się da swemu królowi
2010-03-09T20:12:53+01:00
1. Będę uczciwy wobec Pana i rodu swego.
2. Szlachetność podstawą moich zasad.
3. Honor, najważniejsza zasada rycerza.
4. Służyć Panu, Królowi, tak jak to przystało na rycerza.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:18:59+01:00
Każdy rycerz powinien się modlić przed każdą walką
każdy rycerz powinien walczyć za ojczyznę.
każdy rycerz powinien nie odbierać życia innym ludziom bez interesownie
każdy rycerz powinien posiadać własny miecz i tarcze.
każdy rycerz powinien dawać przykład innym.
każdy rycerz powinien dbać o swój honor.
każdy rycerz musi być sprawny.
każdy rycerz powinien umieć jeździć na koniu.
każdy rycerz powinien być posłuszny królowi.
każdy rycerz powinien wykonywać rozkazy.
każdy rycerz powinien znać kodeks prawdziwego rycerza.
2 5 2