A) Do podanych przedmiotów zapisz odkrywcę i rok wynalezienia:
telefon, telegraf, radio, żarówka, kinematograf, dabenotyp, fotografia, samochód, kolej, statek parowy.
b) Napisz dlaczego Alfred Nobel wynalazł nagrodę Nobla.
c) Kto z Polaków otrzymał Nagrodę Nobla ?

2

Odpowiedzi

2010-03-09T20:12:33+01:00
B ajfel ja ufundował ta ngrode z powodu tego że wynalazł dynamit do produkcji bomb
c maria curie skłodowska henryk sienkiewicz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T20:15:00+01:00
Wynalezienie telefonu - Alexander Graham Bell, rok 1876
telegraf - Claude Chappe, rok 1794
żarówka - laboatorium w Menlo Park (USA) pod kierownictwem T.A.Edinsona
http://futbollukasz.republika.pl/zarowka.htm
1 5 1